3 februari - F*ck This

Nae nu!!!!!!!!! Blir förbannad på min dator! Nu när alla bilderna
ligger och bara väääntar på att bli uppglagda och publicerade på
min blogg så segar den sönder. Hela datorn väsnar och ingenting
går framåt, så nu har jag fått nog efter alla dessa gånger...
Nu ska jag ta o flytta över det sista till min externa hårddisk och
sen formatera denna tekniska klump! Så får vi ju då hoppas på
att den blir en aning snabbare efter att ha rensat bort en massa
onödigt som finns! Skulle inte heller bli förvånad ifall lite av
"Kissieviruset" finns kvar och ligger o sölar ner min dator -.-
Nu håller vi tummarna, och hoppas på att jag får igång datorn
snabbt med massa program och överflyttningen av alla mina bilder
som tar upp 71,6 GB + ca 1500 bilder från December/Januari.
GASH!

Så räkna med ett litet uppehåll! förlåt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...