3 februari - Firework

Nu är den kinesiska nyårsmusiken på här hemma och mamma har stått i
köket heela dagen och lagat mat! "Pyntningen" har varit uppe sen förra
helgen. Så nu har pappa passat på att städat huset och det märks väl
på hans temperament, haha! Nemen jag ska va duktig och städa mitt
rum alldeles strax så han inte blir arg :)

Idag i skolan var det sista dagen vi hade inför det Nationella provet i svenska
och temat fick vi reda på igår som är Eld & Lågor så var det en bild på röda
fyrverkerier som gav mig inspiration till att leta upp mina super gamla
fyrverkeribilder från 2007 och redigera lite! Kom på att bilden faktiskt passar
in i det Kinesiska nyårets sammanhang också! Häftigt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år!:) <3

2011-02-03 @ 20:51:57
Postat av: Milla.D

hrm vad säger man?! tack?! <33 hahaha!

Kom också på att man inte kan säga detsamma vid detta tillfälle(A

Postat av: Dennis

Happy Chinese New Year Milla! Hoppas ni har det bra där hemma! Spela lite klockan 9 åt mig med :P

2011-02-04 @ 15:38:22
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...