4 februari - Computaah

Nu har datorn formaterats.. Eller ett bra tag sen rättare sagt.
Har bara legat i sängen o degat, samtidigt har jag spelat gitarr
och sjungit vääldigt fint, liggandes. Är så sjukt mätt efter middan!
haha :) Sen bara allmänt trött antar jag. Mhmm, helg<3
Datorn känns.. väldigt tom. Här är några saker jag måste göra
innan jag kan börja använda den normalt.. och jag orkar verkligen inte :(

- Installera grafikkortet (rätta mig ifall man inte säger så)
- Installera alla dessa saker så ljudet fungerar
- Flytta över ALLA mina stuffs.
- Installera alla mina behövliga program mm.
Spotify var ju ett måste så det är ju redan ordnat! men ah...
ljudet fungerar ju inte än. Do'h!

Sen kommer nog allt kännas så mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...