6 februari - Complains

here comes more complains... yepyep.
Man kan säga att min dator fungerar sjukt mycket sämre än
vad den gjorde innan. Visst den är snabbare, men eftersom alla
skivor som behövs till ominstallationerna är typ.. borta. Så har
jag fortfarande inget ljud. Grafiken hackar när man scrollar ner
och det går inte att installera Msn (wierd).

Det känns tomt... :( Så tänkte jag "Eftersom det inte går att göra
något på min dator, så kan jag ju ladda hem någon bra film, flytta
över den till ett usb och kolla på filmen på min brors data!
Men ser man på, inte hr jag längre något program jag kan ladda
hem med!" BLIR GALEN! Och ja, detta va ytterst ointressant för er
flesta.. MEN GAAAAAH.

Så nu vet ni. Jag kommer inte att vara online på msn på ett tag nu.
Ni får tag på mig via fb chatten eller skype. Jag är arg. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...