7 februari - Combobreaker!

Wa..wai..wait.. Do'h!
Trög jag är! haha xD Såg att de tre sista inläggen jag lagt upp,
har börjat på "C" = Celebration, Computaah och Complains.
Så skulle jag då köra med en C-c-c-combobreaker, men vafan. Det börjar
ju också på C! hahaha, vi köt på en fjärde rubrik på den magiska
bokstaven C då! :) Ccccamilla! YAAAAAAAAAAY

Okej time to get serious!
Min kära dator är nu inne på Medialaget och ska fixas, typ alla dessa
drivrutiner som ljud och bild som vi inte hittade skivor till och som nooben
myself inte vet hur man fixar via internet! Så nu är jag utan dator några
dar, men tro mig! Pappa var snäll för en gångsskull och lånar ut sin dator
till mig! LIKSOM MIIG! :D Wellwell! Sen lyckades jag faktiskt fixa Msn till
min dator! och massa annat! Så jag är ju inte jätte noobig :V

Idag hände typ ingenting i skolan.. Imon är det NATIONELLA, *trumvirvel*
Ska bli.... inte ett dugg kul nej, bara stress stress och åter stress. WOHO
så får det bli en veckas gammal cambild, oeoeoe Millisen goes gråögd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...