8 februari - Birdie's Place

Okej, äntligen. Där kom den riktiga combobreakern. En rubrik på något
annat än bokstaven C ! Asså visst.
Heelt ointressant, yeah I know. MEN SKUMT! GAH
My mind works in mysterious ways sometimes!

Åter till mitt ämnet jag skulle skriva om! Som sagt, blev det film! Skräckfilm
till och med! Ja, det var ett tag sen. Men man vet ju inte ifall man ska tro på
det eller ej :( jag valde att inte tro på det.. Hittar så många felkällor(A)
Men aja! Stack till Konsum där Ida och Emma redan hunnit till, köpte godis!
I waaant caaaaaaandy (8) inte Polly då. Har nog förätit mig lite på dom idag..
Alex den jäveln ska inte vara så snäll och hälla i en hel hävla Pollypåse i min tröjficka!
Munktröja också! liksom EXTRA LARGE fickor! Så tog dom slut efter typ 10 min..
Men sen får vi också nämna att jag kastade ut en massa till alla godissugna!
AJA efter vi var på Konsum stack vi upp till Mathilda, satte igång filmen, typ
dog av filmen. Yeah. Trevligt dock med brudarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...