8 februari - Movie

Paranormal Activity 2 har nog inte många missat!
Handlingen av filmen är helt enkelt uppföljarfilmen av Paranormal Activity 1.
Att man har sett 1an rekommenderas av mig, då hänger allt ihop bättre. Men kan även ses utan att man sett den första filmen!
Det är då en familj som tror att de råkat ut för inbrott medan de var bortresta. Familjen bestämmer sig för att montera upp övervakningskameror i det stora huset. Både mystiska och hemska saker börjar hända alltmer efter detta, och en del i familjen börjar inse efter att ha tittat på klipp från kamerorna och själva råkar ut för dessa mystiska händelser att det inte är inbrottstjuvar, utan de har fått besök av det övernaturliga...

Filmen får... hrm.. Eftersom jag är ganska skeptisk mot sånna här filmer som
ska verka så himla verklighetsbaserade och ska vara "verkliga filmklipp"
när man inte tror på det så blir den ju sämre. Men Spännande var den :)

Så 2,5 av 5 stjärnor kanske? Och så använder jag pappas dator, så har inga
rankbilder osm jag brukar ha när jag rankar filmer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...