9 februari - Adam Brody

Har nu tittat på filmen In The Land Of Women som jag velat se i några år
men så glömmer man att den ens finns! Kommer dock inte på hur jag fick
det i huvudet för några dar sen att det var en film jag borde ta o titta på
nu, typ 2 år senare! haha :) Men jag klarar fan inte av detta! Nu var det en
såndär huvudroll som skulle vara supergullig, världens mest omtänksamma
och perfekta killen! Får panik, wä :( Huvudrollen spelas av Adam Brody som
är känd från O.C och VILKET CHARMTROLL asså! Galet vad gullig kille :)
haha nog tjatat om honom!

Filmen handlar om Carter Webb (Adam Brody) som är en ung författare från L.A som bestämmer sig för att flytta till sin gamla mormor i Michigan för att komma över sitt break-up med hans flickvän som är en känd skådespelerska. I huset mittemot bor en kvinna vid namn Sarah Hardwicke med två döttrar, Lucy (Kristen Stewart) och Paige. Han dras in i deras liv och inser att hans seperation med sin förra flickvän inte var något slut, utan början på något nytt.

- En sevärd film absolut! Tycker att det var riktigt
bra med blandade känslor! :D YAY!
Hrm, svårt det här med betyg. Kanske borde höja mina 5 stjärnor till 10
så det blir lättare, haha!


Men den här filmen förtjänar 4 av 5 stjärnor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...