9 februari - Tagga!

Sovmorgon idag! Allra första gången vi fått det under hela nian,
och gud så SKÖNT! I åttan hade vi däremot fullt med sovmorgonar till 11.10!
Haha, variation ja! Första lektioner hade vi idrott, sen Kemi hela förmiddagen
sen lunch, sist engelska. Sen var det inte mer med det.

Var nyss ute på promenix med min saknade, underbara Lovisa! :)<3
Passade på att köpa lite "fika" tills imon, Nationella 3 timmar, TAGGA!
Och ja, det var ju inte mycket fika.. men fan så dyrt :( känner mig typ pank,
haha! Ikväll ska jag bara slappa och titta på film by myself och käka ♥vindruvor
Om jag orkar, ska jag nog baka lite chokladbollar tills imon(A) mums!

tosig bild på tosiga Lovisa och mig från nyår :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är helt enkelt bäst :')

2011-02-15 @ 20:46:06
Postat av: Milla.D

du är helt enkelt allt för gullig, mwihi ;*

2011-02-15 @ 20:46:57
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...