11 juli - Tre Dagar.

Jag börjar med mitt inlägg om jag alltid gör. Nästan.

Omfg.. Tiden. Går. Fort.
(Blev ni överraskade av min inledning?) - haha

well, för 3547 gången, jag är nog allt en riktig tidsoptimist. Jag tror att jag ahr all tid i världen när den bokstavligen talat rinner iväg från oss. Tiden är värdefull hörrni! Glöm inte det. vilket jag fortfarande säger till mig själv :)

Idag är det 3 dagar kvar, 3 ynka dar tills jag flyger till en helt annan värld! Det är så sjuukt!
Jag minns när jag gjorde en "Nedräkning" på nätet, då det var 102 dagar kvar, "YAY WOHO DET ÄR 'BARA' 102 DAGAR KVAR" tänkte man ju då, heh ironi. Men nu, nu är det faktiskt 3 dar kvar.

_______________________________________________________________________________________________

Så då kanske ni undrar.. Vad har jag haft för mig de senaste dagarna/veckorna då jag inte uppdaterat bloggen?
- Mjo.. Jag ska berätta för er. Jag har njutit av livet :) Umgåtts med de bästaste människorna på jorden, familj, släktingar och vänner. Jag har försökt att ta vara på den tid jag har här hemma, innan jag åker iväg på äventyr, för.. Jag är faktiskt borta vääldigt länge. Så, till de flesta; Vi ses till hösten, då skolan början! :)

Men jag svär, att denna sommaren har goda chanser till att bli den bästa sommaren någonsin.
2008 är svår att slå, men so far so good ;)


På tal om annat (haha!) så har jag uppdaterar pyyyttelite idag faktiskt :D Som ni kanske sett (Rulla ner på bloggen), sen vad mer har jag gjort idag?.. Heeh, köpt hem massa spel till iPhonen och laddat ner massvis med låtar som jag äntligen, efter all krångel, lyckats flytta över till mobilen. Så, nu slipper jag nog vara rastlös på flyget :) 0 låtar blev det 296 låtar, och fler ska in! Nu ska jag sova, HAJDO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...