14 juli - Finally

Jaa hörrni! Då var vi här, den dagen jag verkligen, verkligen väntat på. Just nu sitter vi på Växjö Flygplats och väntar på att få checka in! :) sen --> Arlanda Flygplats --> KINA! Fuck yeaaah weehoo OEOEOE!!

Eftersom Jag är utomlands så kommer jag förmodligen inte vara så himla aktiv här på bloggen, hehe, inte för att jag var det innan heller! Men några inlägg tror jag ändå att det blir så kanske några bilder kommer upp i efterhand när jag lagt in dom på datorn som vi har med :) så håll ögona öppna! OCH för er som någonting kanske vill chatta när jag väl är på andra sidan jorden, så kan jag berätta att jag troligtvis kommer logga in på Skype just för att Msn och Facebook är bannat därborta haha, men om jag har tur ska det gå ändå :))

En till sak, om jag har tid så kommer jag att driva ett litet inlägg om när jag loggar in på Skype eftersom tiden där borta är 5-6 timmar före svensk tid, men som sagt - keep your eyes open så finns det tillfällen att höras av! :D nu ska jag sluta skruva för det börjar bli en uppsats gah. HA DET GÖTT ALLESAMMANS, så hörs vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...