16 juli - Boiling Milla

Hej!

Allting ar verkligen toppen har borta! Sjukt varmt, sjukt mycket folk och sjukt galen trafik!! Haha, rott ljus + KOR!
Markte ocksa att det ar jatte jobbigt utan de tre sista bokstaverna i alfabetet :(

Well, aventyr har vi verkligen hunnit med fastan det "bara" gatt 2 dar, och det kommer mer! LAT som jag ar sa orkar jag inte riktigt skriva om allt just nu utan bilderna, men jag ska allt skriva i mina anteckningar nu nar minnet ar "frascht" heeh :D

Imorgon ar det dags fooooor KINAMUREN! OEOEOE WOHO! Fett nice! Och och och, JAG FAR ANTLIGEN TRAFFA MIN SAKNADE KUSIN EMMY! Det ar galet vad lycklig jag ar :D Och och, vi ska shoppa ossooo! :))) Sa hall tummarna for mig att jag faktiskt hittar nagot sa krasen jag ar haha, men imon ska mina granser tas bort, jag tar allt!|
Jag hittade faktiskt mig en hatt redan forsta dagen!!! Eller mamma gjorde det (A) sa gullig ar hon :')
Och jaa, det far val racka for kvallens inlagg! Vi hors snart igen, och ta hand om er! BYE :)


En liten googlebild pa en av 438756 otroligt vackra byggnader fran Forbjudna Staden som vi i idag!
Otroligt sa maktigt allting var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...