17 juli - Heldag med saknade!

Efter en runda på Kina muren och ett besök på något ställe vars jag inte vet namnet på, sa var det äntligen dags att träffa min saknade, saknade kusin Emmy och hennes pojkvän Feilong! :D 

Påväg hem till Emmy och Feilong :)




Super mysigt place måste jag säga!


Sen fick grabsen ta en titt toch känna på ett svärd som en mycket känd mästare hade skänkt till Feilong under hans tid som lärling, minns tyävrr inte vem det var men grymt var det!


Sen hade vi en trevlig stund inne i det avslappnande rummet och bara pratade


Sen var det dags för middag!

Riiktigt fet meny



Fick mig ett litet gott skratt när jag fick syn på resturangens namn.. Otto, gulligt! :'D



anka, Mmmmm<3

Marinerade och grillade kycklingvingar, mmmumma

Hur god majssoppa som helst!







Väldigt ful fisk, men väldigt god!

Efter all fruktansvärd god mat och efterrätten så drog vi ut på en kvällspromenad i den härliga staden Peking. Så stort och så mycket runt omrking och överallt! Vi tog även några taxiturer, då vi åkte till ett köpcentrum och där blev det också lite oväntad shopping men ack så nöjda vi blev med resans första köp :)) 

Mina 4 fynd från butiken Cache Cache! :) Nöjd, mhmm!
Blev lite förvånad över mig själv att jag ens hittade något under bara 15 min..
Jag kände på mig att plånboken skulle sluta upp tom efter resan :D


Kommentarer
Postat av: 1337an

Du måste ju berätta att du börjat blogga igen , du slutade för ett tag sen , då slutade jag kolla på din blogg helt o hållet :o

2011-12-27 @ 21:52:30
Postat av: Dennis

Så jäkla härliga bilder!!! Saknar!

2011-12-31 @ 11:25:16
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Dennis

Fan, hade så velat vara där när ni var där alltså! Kan du tänka att jag bodde där i ett halvår?! Underbart! :D



btw, du har en dubblet bild på te rummet :P

2012-01-15 @ 21:12:15
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Milla.D

Svar till 1337an: Sorry sorry! Vet inte hur jag skulle hojta till alla mina föredetta läsare att jag var tillbaka! Men nu är jag det :D



Svar till Dennis: Så jäkla härliga minnen! Och tack ska du ha!



Saknar med detta ställe så sjukt, och din syster o feilongs company :( En månad gick ju alldeles för fort, precis som ditt halvår där borta.

2012-01-15 @ 22:26:47
URL: http://milladang.blogg.se/
Postat av: Milla.D

@Dennis; nästa gång, då är vi ett fett gäng!

2012-01-18 @ 13:48:25
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...