19 juli - Hotellet m.m

Innan vi stack till hotellet så fick vi gå runt i ett område där man fick se hur civilbefolkningen i Shanghai bodde. Det var ganska trångt och befolkat som man trott, sen bara gatan tvärs över var det ett jättestort och fint köpcentrum som vi sedan gick till. Inte så mycket folk med tanke på att folket som bodde där runtomkring inte lever den livsstilen då de skulle ah råd att kunna shoppa där inne osv. Det är sjukt vilken skillnad det kan vara, speciellt bara gatan tvärs över. Vid sånna här tillfällen så tänker man att man har det jävligt bra i sitt liv. Uppskatta detta!



Det enda intressanta, typ. Haha! Grammatiken<3

De butiker som fanns där var typ designbutiker där det endast fanns ett plagg av varje av en jättekänd designer (inga jag kände till hehe) och sen butiker som finns här i Europa så det var inget sådär jättespeciellt men med tanke på att vårat utbud av kläder inte är likadant därborta så var typ Vans Of The Wall och Converse butikerna ganska speciella. Men ah, dom var ganska feta när man tänker efter :D Sjukt snygga modeller av olika converse för endast 300 kr (fast ganska överdrivna för min smak) så ah, jag taggade inför morgondagens shopping istället!



Grabsen kände sig som hemma direkt. Attackera sängen! AAAH


Thumbs up för a Girly-Girl-bathroom och ett par timmars vila inför nästa aktivitet!

Den blommiga blusen + mina favorit jeansshorts, love!

Utsikten = En massa höööga hus, fuck no?! :D

En liten tillfrisknad Milla påväg uuut på middag

Middag sen akrobatikshow far, far away! Eftersom man inte fick fota med kameror så får kvällens bravader bestå av mobilbilder och filmer, men eftersom jag är så dålig vet jag inte hur man lägger upp videos men ni klarar er hoppas jag allt :D Här har vi en pimpad och guldig byggnad på väg mot resturangen!



Efter middagen åkte vi den sista biten till stället där akrobatikshowen va. Och wow vilket ställe!
Vattenfontänen överallt med neonljus, skyhöga rulltrappar upp till övervåningen där vi skulle.
Här har vi en lagom suddig kvällsbild uppifrån :)

Alla shower var typ.. Sinnessjuka. 



Det blev inte så jättemånga smygkort med tanke på kameraförbudet(A) Men videos har jag gott om hehehehe
fast det vet jag inte hur man lägger upp såvidare man inte ska ha dom ippe på youtube(A) men det var en
grym show och vad kan man säga? Liksom.. WOW



På väg neråt. Lite höjdrädd var man väl.. fast.. Sen har man varit på Kinamuren :PPpPPPpp (Loj jag är :D)

Sittin' on da bus ---> Hemåt till hotellet. Mhm, ZZzzzzzova och ladda inför nästa dag :')


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...