2 juli - Grillkväll i Norrhult

Några av de rätta låtarna som tar mig tillbaka till just denna kväll!


Basshunter ft. Big Brother - Fest I Hela Huset

Skrillex ft. Benny Benassi - Cinema

Per Gessle - Sommartiden
____________________________________________________________________________________________________________________

Juli, wow redan! Och dessa två veckor innan jag skulle ge mig iväg till Asien i 1 månad började med bl.a. grillkväll hos Ida med ett fett gäng med underbara tjejer samt grabsen som kom senare, förstås! ;D "Tjejkvällar"<3 men jävligt trevligt må jag säga. Så ja, förbered er på en liten bildbomb från denna sommarkväll :))

Lovisa och Emelie<3


Dör lite av så söta vänner jag har :')

Grillmästarna Emelie, Emma och Klara!

Matdags! :D

Hela gänget inklusive Alisa bakom mobilen! (Alisas bild från fb, tihi busig jag är ;*)


Ja, det var en ycket trevlig kväll med mycket folk som kom och gick med tanke på att Semesterfesten pågick i lilla Norrhult. Lite kaoz här och där men roligt att se och träffa alla igen, nice kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...