20 juli - Shopping forts.

och då var det dags att ladda upp fortsättningen av denna shoppingdag i stora Shanghai!
En lång dag minsann, man fy så mycket att se och upptäcka :D

ca kl.23.30 och det var fortfarande fett varmt ja0!

och trots att det var så sent på kvällen var det inte mindre folk på Shanghais stora gator!





pimpad kyrka jao!!!

en random bild som togs med en random kille i "bakgrunden" gav alleballebror en idé...

A-HA!  epic.

haha Dangare...

så fortsatte promenaden hemåt till hotellet då vi även stannade upp och bara tittade oss omkring i den gigantiska stad vi nu befann oss i. Galet, jag tror, som jag kanske sagt förut, att jag aldrig fattade att jag var i Kina.
det var liksom too good to be true.


awesome. Photo Milla.D (internskämt)




found a kitty kitty på gatan några meter från bilarma! aw, den verkade så hjälplös och liten o den stooora staden. Fick lite ont när man förstod att man inget kunde göra och var tvungen till att gå iväg :(


När vi väl kom in i den svalkande lobbyn inne i hotellet var det tillåtet att pusta ut. Så skönt, varje gång!
Bjuder på en ganska rolig upptäckt! Ser ni?...

Then I'm going to tell you. Märker ni att våning 4, 13 och 14 inte existerar?  Våra vilda gissningar ledde till att:

numret 4 också betyder "Dö" (att dö.. hrm, vilket inte är så bra) på kinesiska ifall man har en lite sne betoning
13, är som många vet ett otursnummer runt om i världen, och 14 likaså fast i asien. Haha ganska kul med all denna mytologi! Kineser :')

slänger upp lite av brors köp under denna dag bara för att jag själv inte orkade ta några bilder på mitt.
Så sjukt trött efter en så lång dag! well, det jag vill säga är att. Allt är för jävla billigt i Kina.
Fake som Äkta produkt. Ingenting kostade över 60-70 kr här... Då Etnies linnet var det dyraste och äkta.
så, ja då fattar ni varför jag vill tillbaks till Kina för att shoppa, så bad :')

själv så hittade jag som kanske nämnt innan en handväska, flera par skor, solglasögon, smycken, tröjor osv!
Och ja, trött som jag va, och alla andra så däckade vi i säng och började ladda batterierna för nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...