21 juli - Titta En Lobottt!


Here's my man, and I'm Megan Fox... right?

yeah, I wish, eller nåt ;)

Nååja, NY DAG! Detta var också vår näst sista dag i Shanghai innan vi flög tillbaka till Peking för en allra sista dag i Kina och sen vidare till Vietnam. Sjuktligt vad mycket resande man ens kan göra på totalt 5 veckor!

den här dagen gick vi runt i Shanghai fast i dagsljus och upptäckte en massa nytt. Vi letade även efter det andra jättestora köpcentret och skulle shoppa ännu mer. Och så blev det! 

och juste....
JAG FICK VARA MED I TV!!! :D:D:D:D

hahaha så jävla random, så jävla pinsamt men så grymt! Inte varje dag, men såg aldrig och kommer dock aldrig att få se sändningen då jag va med och fick en väääldigt konstig fråga från killen med micken. Ja, han var speciell. Lösögonfransarna var de första min blick fastnade på, sen vart jag helt hjärndöd.

Och såklart skulle då denna konstiga fråga ploppa upp som handlade om någon sort matkedja i Shanghai som lanserats som jag inte visste ett skit om, och där skulle jag berätta om mina åsikter, på engelska... Och jag visste fortfarande inte vad det var efter att han förklarat det hela för mig i typ 2 minuter. Wow. Awkward moment. Once in a lifetime! hahahaha fortfarande kul! Sen var det förstås stackars Lotta som blev påhoppad efter mitt raka och ärliga svar att jag faktiskt inte hade en blekaste aning!


Plus att vi utmanade oss själva genom att leta efter en klädbutik som främst grabsen ville hitta och shoppa på! Så upp med google maps och sen börja ge sig ut i den stora staden. Det roliga var att vi lyckades hitta men inte hade vi turen med årstidens kollektion då vi inte hittade något :( Men inga deppa miner för detta! För nu var det dags att käka :D


Kommentarer
Postat av: Dennis

Synd att ni inte hittade ngt på MUJI :( Nästa gång blir det att köpa en mörk jeans skjorta!



Gief den där Bumblebee!!! :O

2012-01-29 @ 23:10:43
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...