25 juli - I'm Saved

Hellu! :D

Da var man i Vietnamn, ack sa fort Kinaresan gick! Men tiden tog vi val hand om och har hunnit se och gjort saa mycket nytt! Sjukt kul, sjukt varmt, sjukt mycket kineser, sjukt mycket mat och sjukt mycket shopping :))
Hehe det dar med anteckningar som skulle hjalpa mig att komma ihag har ju inte precis... blivit av. Har inte orkat gaah! Haha, fullt upp i Kina, resor hit o dit och nar man val var hemma pa hotwellt var man helt slut, sa tiden har verkligen utnyttjats till max ska jag saga :D

Som sagt sa sitter jag i Vietnam, pa ett internetcafe som min pappas van ager sa far sitta har huur mycket jag vill heheheh! Jag o broderna sitter o kyler ner oss med redbull och nordar (A) Vi ar sa tacksamma over att Facebook ar unlockat har, OEOEOE!
Sa har kommer jag troligen sitta om kvallarna lite da och da :) Just nu sa ar det kl. 21.21 vilket blir 16.21 svensk tid, sa det ar typ den tiden jag kommer att ha internet vid mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...