1 juni - Hej Sommar!


Här har vi mina två super söta kusiner!

En ganska gammal bild (2009?) från öland som jag hittade
bland mina gamla bilder som även passade in perfekt :')


Update: Ja, då var det så att jag är världens klantigaste och ouppmärksammaste personen som finns. Eller jag var det igårkväll iallafall. Jag lyckades på något sätt inte kopiera bilderna från hela dagen showen igår till min dator. Men jag trodde förstås att de överförts. Så av en gammal vana så raderade jag alla bilderna på kameran. Permanent.
SEN! märkte jag att bilderna inte överförts och jag fick en klump i magen och hoppades på att jag såg fel.
Kameran va redan bortkopplad från datorn så jag kunde inte ångra de borttagna filerna. Damn, I was screwed.
Sen vad som hände där kan ju bara beskrivas med ordet KAOS.

Men som tur så finns google och youtube. Så jag hittade olika program och har nu fått tillbaka bilderna men jobbar fortfarande på videorna. Åh, vill ha upp dom nu. Åh, vill ha kvar minnena för evigt.

 

______________________________________________________________________________________________________________

Aja! Nu har jag åtminstone ett litet smile på läpparna och hoppas på att resten ska fixa sig!
har suttit hela dagen och letat efter program, väntat och väntat på att det ska scannas, spara osv osv.
Väntar just nu t.ex.

idag är det 1 juni. SOMMAR! OEOEOE och vädret igår och idag har varit helt fucking underbart :D
skoldagen var mycket chill med tanke på att jag är så dålig och försov mig och kom till skolan lite sent, men lagom till övningen med kören. Kunde dock inte sjunga typ. Mjo, fast rösten sprack och det lät förjävligt men kul :') haha, sen sista kemilektionen och sen bara softa ute i elevhallen och kolla på showen på tvn.
Ja dte var min skoldag! Nu är vi lediga tills på tisdag och det är helt awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...