10 juni - Trött.

Nu har det hunnit bli 10 juni. Klockan är halv ett och jag vill sova. Jag har försökt att stoppa i mig så mycket mat jag kan nu efter att jag vägde mig. Och sömn ska jag fanimej få, annars kommer få panik - haha!

well, fredag imorgon och det blir nog en chilldag också, sen fotboll mot lärarna, men jag med min toppen kondis och FÖRKYLNING får nog skippa det... Får heja istället :D Sen lite senare drar jag iväg till Växjö på min kära kusin Jennys stuuudent! omg :D Och igår eller i tisdags så fick jag åka direkt från kanothajken till Växjö för att hinna med min andra kära kusin Manges student! shiet, det va brått men att jag hann! Hem till bror, duscha, fixa mig, fräscha upp mig och ner till Teknikum på 30 min! Jag är bäst :D

En sak till. Jag kommer att sakna mig till döds efter alla underbara människor som jag kommer att skiljas ifrån efter nian. seriously. Goodnight och ursäkta mig för dålig uppdatering :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...