12 juni - I'm Alive

zuuup daug! Yes jag lever, men är sämst på att uppdatera min blogg, I know :(

Det har hänt lite allt möjligt de gångna dagarna som säkert kommer upp på bloggen när jag väl tar tag i det.
Te-he. Imon.. ÄR DET DAGS FÖR LISEBERG MED NIAN! :D WOHOOOOOOOOOOOOO
Äntligen, har sett framemot detta länge, och nu är vi där. Tänk.

Minns när jag satt på mattelektionen och vi pratade om Liseberg. Så sa vi "Med det är ju 2 månader kvar, men de kommer att gå snabbt" - ja det gjorde dom! Riktigt snabbt :o en sak är synd också... Vädret imon i gbg. Damn! REGN!

_________________________________________________________________________________________________

Well, jag har väl inte så mycket intressant att skriva egentligen. Så det får räcka just nu :) hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...