12 juni - Random


Okej, bilden har ingenting med detta att göra, hahaha.
Men.. Nu får jag allt släppa detta.. Ja förlåt för att jag ens tar upp det igen. Men nu får jag acceptera att jag klantade mig rejält när jag raderade alla mina foton och videos från min kamera efter Niornas Show. Bilderna är som sagt tillbaka fixade och det är ju riktigt bra. Men efter alla dessa 894758345 försök med att få tillbaka videorna så ger jag upp, för att det går verkligen inte. Suttit med det all för länge idag.
Imon ska vi till Liseberg och kameran ska fram på nytt! 

Det har varit tomt utan min kamera eftersom man inte får ta några nya kort förens de gamla är återställda (för om man tar nya, så ersätts de gamla) men nu säger jag BYE BYE till videorna och HEJ till de nya bilderna som ska tas imorgon :) Yaaay, i regnet dessutom!

Goodnight and sleep tight! TAGGA


Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

2011-06-13 @ 12:16:26
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...