14 juni - It's Gyyyd

Hellu, här kommer en liten uppdatering!

Tisdag, dagen efter Liseberg som var en riktigt, riktigt toppendag med massvis med toppenmänniskor nämligen alla niorna! Hoho var kul det va :') och vi hade så tur med vädret! Natten innan, så stod det i alla väderprognoser att det skulle regna från kl. 14.00 och vi skulle komma fram till Göteborg vid 13.00, så, så himla taggad var man ju inte.

Men det regnade endast i typ en kvart, då det var lite dugg. As bra ju!
Det var inte bara dagen på Liseberg som va toppen utan också bussresorna, haha, gash :) Vi åkte i två bussar och min buss kom hem först så traskade hem med Rasmus vid typ 01.15


fick äntligen åka Atmos Fear också, tihi. Det var dock en besvikelse... Höjdskräcken va "läskigare" lol.

___________________________________________________________________________________________________________

.. sen på morgonen när jag vaknade av att pappa väckte mig, så hade jag min vita iPhone framför mig. ÅHHHH<3<3<3<333 Lovelovelove! Det visade sig också att mamma o pappa hade hämtat den en hel vecka innan, men luriga som dom är fick jag den inte förens efter kanothajken och liseberg, fyy!


Men nu är den min! ja, det var denna jag väntade på, "min nya och andra hälft" som jag skrev i ett inlägg förra månaden. Och varför jag var så ilsken på tre operatörerna var just för att dom drog ut på leveranstiden så sjukt!
"Ja den borde komma om 1-2 veckor!" Nehe, jag fick den minsann en månad efter! Har redan väntat ett halvår på den vita så otålig var jag allt.

"welcome to the darkside" som Dennis säger. Yepyep! JAG ÄR FAST REDAN NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...