2 juni - Film Tajm

Denna kvällen har tillbringats med Ida och Matilda! :)
Först var vi ute en liten, liten stund och tog lite frisk luft och sen hem till mig, då vi drog igång filmen
No Strings Attached med Ashton Kutcher och Natalie Portman. En riktigt rolig film måste jag säga! hahaha jag vet inte hur många gånger vi skrattade och spolade tillbaks bara för att få se det igen xD Den överträffade faktiskt mina förväntningar och är en sevärd film :)
Mer om filmen kommer imon när jag orkar teehe!

För övrigt var kvällen mycket trevlig med två goa vänner ;* 
Det blev lite sent, så hann aldrig träffa tosarna Stina och Emelie, men vi har ju fler lediga dagar som tur är!<3 




Kommentarer
Postat av: 1337an

jah såg denna filmen före dig! redigt jävla stolt assu (: kungen.

2011-06-04 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...