21 juni - OMG

 

Oj det är redan den 21a! Och inte har det varit sol :( vart tog den vägen ?
Wellwell, nu ligger jag i sängen och ska snart sova. TACK för det finns internet på mobilen, för annars skulle jag väl fastnat vid datorn vid detta laget (a)

 

Emelie var här hos mig ikväll och vi bakade rabarberpaj nomnom och tittade på filmen Wall-e! Åh så härlig film :D och innan det var vi nere vid fotbollen med Idatos och tittade på B-lagets match då damerna spelade :) synd bara att man inte kan lägga upp bilder när man bloggar på mobilen... Hehe! För vi tog ju ganska fräna bilder :D

 

yes, denna film med denna gulliga filur tittade vi på :) As söt film!
Nu somnar jag så pusshej och godnatt!


- 3,5 stjärnor av 5 får den av mig! gah, det är svårt att ranka ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...