22 juni - Quality Time

ja, denna dag stat jag med det sista till Nians Album på facebook! Gud så skönt att ha det gjort, och ack vilka minnen det finns med alla :') Det tog sin tid men det var det värt det!

På kvällen runt 8 kom min saknade Malin Bring hit, så drog vi igång filmen Donnie Darko med Jake Gyllenhaal och jag typ dog 9733 ggr så underbart gullig han är!
Filmen var faktiskt riktigt bra! Besrkiver den med ett ord: Mindfuck. Like my brothers said.
Mysigt med en massa kuddar och chiips och Malin förstås :) Efter det började vi med taggandet och fortsatte med uppladdandet av bilderna. Malin, du måste ha slagit rekord på taggningar. Seriously! Och sen får jag ett plus i hörner tycker jag (A)


- 4 av 5 stjärnor helt klart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...