24 juni - Färsk Frukt

asså.. Jag är lite hungrig.. Har du lite färsk frukt?

- Nej nu ska jag inte fortsätta att vara random som jag brukar vid nattatid.
Mmmhm, idag vaknade jag, drog ut o träffade Emma och Mathilda, hem igen ut igen, sen har Mathilda varit här, haha mycket skratt x) Seen gjorde vi lite paj o hade vaniljglass till och drog igång filmen "No Strings Attached" bara för att den är så bra o Mathilda ville se den :) Sen har jag laddat hem 54523 gratis appar på mobilen och suttit och nördat det. (FRUIT NINJA<3<3<33) "jjjjaaa" Hahahaha, Mathilda jag slår dig imon. T3H3!

Nu får vi tagga inföööör.. fest hos Mange! Det är fääst nyy, feest hos Mange, Mange! Okej förlåt.
Har tittat på alldeles för många random klipp. Bl.a på en Justin Bieber look alike (as hell) som jag hittade på nån blogg häromdan, så jag kommer att få mardrömmar.
Och den riktiga Justin Bieber har blivit nedslagen av en random dude vid ett varuhus.
Och jag hade en helt random dröm efter Mindfuck filmen "Donnie Darko". - gah, need some sleep. Naow

TAGGA MIDSOMMAR MED MASSA FINA VÄNNER IMON YAO! Pusshej och godnatt :D

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

allt bra?

2011-06-26 @ 15:12:56
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...