26 juni - Here Comes The Sun

Hej Hallå! Detta är då mig dag;

SOLEN ÄR TILLBAKA, YEAAAAAH! 
Och hur härligt är det inte att vakna med blicken rakt ut i det blå? Ååh så härligt! Ja, morgonen började med att jag vaknade av 87348 plingande från mobilen (facebook) sen ett sms från Emelie som var redo att dra ut! Shiet, jag som sovit.. Hoppade upp och började genast fixa mig och käka frulle, sen drygt vid klockan 12 så var vi ute och fotade i det härliga vädret :))


två av hundra mobilbilder på Me and Emsi idag (A) Du är såå bra<3

MmmMmMmmmm, smoothie<3

Dum som jag va, tänkte jag: "äh det är ju sol, men säkert inte varmt.." Var det varmt då? - Som fan.
Efter en liten foto runda med Stumpan så gjorde vi Blåbärs/Hallon smoothie och slurkade i oss det, mums!
Sen skulle Emelie iväg på kalas, så jag drog hem och satte mig ute i solen, men kort därpå kom min tosiga lilla kusin så fick jag sparka boll och slå på gräsmattan med en rabarb och en pinne i händerna med henne! Yes yes ;D
Bilder från kameran kommer upp.. snart (A) hehe, orkade bara flytta över mobilbilderna


Har sorterat klart mina smycken nu, sen igår, och slängt iväg en massa så nu är min garderob en aning organiserad. Snart ska jag in till köket o laga mat med mami och pappa får ta ahnd om grillandet så blir det middag för oss tre :) Bröderna är .. Borta som vanligt. SEN ska jag ut och träffa underbara tjejor! Hejsvejs och ha det gott ute i solen :D


Kommentarer
Postat av: MK*

Fina smycken!

2011-07-07 @ 16:03:31
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...