28 juni - Stekarväder

Halloj!

Vilket underbart väder vi har haft idag alltså :D Varit ute i stort sett heela dagen med mina fina vänner Emelie, Stina och senare kom Lovisa också :)

Först cyklade vi ner till abborreberget, men där var det upptaget för det var några fiskepojkar där nere, så vi drog ner till Gölen istället och satt där med musik på och käkade lite smått o gott! Solade och bara tog dte lugnt, sen kom Lovisa efter att ha jobbat hela förmiddagen, sen drog vi hem och så har jag ätit o duschat. Lovisa är här, så snart drar vi vidare till Maja där vi är alla tjejor som ska grilla lite och bara chiiilla :D 
Imonkväll drar jag till Öland med bästaste Stina, Emmie och Emma! FETT NICE sådär innan jag åker :DDD


Ja, all for now! BYE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...