30 juni - Öland, Dag 2

GODMORGON!
Frukost-time :D

 

 

Det fick bli bilder direkt från ajfåånen för att jag hade verkligen inte lust att använda min kamera som blivit helt tokig :( + att jag hade med mig min mobil vart jag än gick(A) t3h3

 

Vi gick upp runt halv 10 och det var strååålande sol och blå himmel! Hur underbart är inte det? :D
In till köket o fixa frullen ---> Ut o käka frullen :))


Sådärja!

 





Efter en riktigt härlig frukoststund med girlsen så packade vi ner handukarna (och heh, vi glömde all fika tehee) och drog ner till Färjestadens hamn med cyklarna :)
När vi väl kom ner hade det börja blåsa lite, och sen helt plötsligt blev det molnigt :(
Varmt var det fortfarande i luften.. Men verkligen inte vattnet! Haha! Men två snabba dopp under molnen blev det


Inte trodde vi att solen skulle titta fram så pass! GAAH<3

Tre finisar!<3


Men det var förstås något lurt på andra sidan!
Så efter ca 3-4 timmar nere vid hamnen då man hunnit med all chillande, kortspel, musik, iskalla dopp och bad och SOLANDE (faktiskt!) så drog vi oss tillbaka till stugan med cyklarna Like A Baws 

Sen var det dags för middag! Tjejorna goes grillmästerkockar!



Resultatet!
Grillad entrecôte, baconlindade sparrisar, kroketter, fetesallad med ketchup och BEARNAISE SÅS såklart
BRA JOBBAT GIRLS! Now, LET'S EAT


efter en riktigt fet och mättande middag med tjejorna så hamnade vi i matkoma en liten stund, men ändå lyckades vi rulla oss ner till hamnen, på våra cyklar ofc HEH, för lite kvällshäng och mjukglass :D

Efter glasshänget och spanandet på boysen drog vi ut till piren och chillade, hah!

We're back dear "Pir"!

Ölandsbron i mörker

Efter några timmar blev det heelt plötsligt supermörkt, men inte gjorde det något när man hade en enorm godispåse och fina vänner omrking sig heheh! Trevlig kväll med bra umgånge och mycket snack om allt :D
Kan ju också erkänna hur jävla skraj jag var påväg hem igen, bäcksvart! IIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...