4 juni - Växjö

Idag var jag i Växjö i stort sett hela dagen. Blev väckt och aha, helt plötsligt skulle vi åka in till stan.
Segade mig upp och sen va vi där! Oouuff vilket härligt väder :D Utomlands känsla for sure
Och nu hörrni, NU ÄR DET FAN SOMMAR! :D:D:D:D

Köpte lite allt möjligt, små saker och sånt där. Lite grejer till kanothajken (YIHAA) och sen fyndade jag ett par vita skor på Stadium, super nice :) rätt kul att när jag vill ha skor hittar jag inte. När jag inte behöver eller så, då fan hittar jag dom! well, dessa kommer nog inte vara vita länge till.
Hade dom nu ikväll när jag var ute en stund med Stina och träffade de andra vid fotbollsplan, vilket va Ida, Emma, Mathilda, Albin, Rasmus och Simon! hihi trevligt trevligt :) * eko eko eko...* - HAHAHA
ja, tillbaka till skorna.. Dom är redna lite smutsiga, HEH!

ja, nu fick jag skriva av mig lite om denna dag! hajjj :*
Så tråkigt utan kamera :(.... kan inte fota med den förens allt är fixat. (ja.. ni vet vad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...