Juni, jag vet inte datumet

Omg vad coooolt! Jag kan nu blogga på mobilen heheheheh okej.... Jag har insett hur grymt illa det är att jag inte hunnit med bloggen. Men det är ju sommarlov och jag har massvis med tid känns det som :D De dagar som nu varat har varit super mysiga med fina vänner! <3

bästa Lovisa och Stina är bortresta just nu och Millisen saknar dom :( Ja, vad gör jag uppe Såhär sent egentligen ? Mjo... All sortering och förminskning av typ 3000 är inte lätt :( känns som om jag inte har ngt liv haha, sen också att jag kan fortsätta att " sitta vid datorn" när själva datorn är av gör det inte bättre utan håller mig vaken.

Gud. Jag måste sova så godnatt underbaringar :D

Kommentarer
Postat av: 1337an

segtyp'! stina kommer tbx på måndag la ? du kan skylla på att d regnar varje dag, inte för att du har 3000 bilder att fixa :o

2011-06-20 @ 22:17:35
Postat av: Milla.D

Svar till 1337an: mjo regnat har det också gjort -.- fett drygt. Men det betyder ju att man är inne mer o df sitta vid datorn! Haha men hellre titta på film o ha det mys med vänner :D

2011-06-21 @ 00:59:04
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...