29 juni - Öland Med Underbaringarna

Vaknade vid 10 och tog på mig bikinin för att sola lite för att jag hunnit bli blek under den "mörka" perioden Lol. Lite senare drog jag in och började baka scones till vår lilla tripp till Öland sen inte nog med det! Jag gjorde pannkakor också som utlovat! Värsta köksmästarn har jag varit idag haha :D sen mellan allt bakande o fixande hann jag sätta mig ute o sola samtidigt jag väntade på att sconesen skulle bli klara t.ex :)


sen var klockan fyra, då kom lillkusinen över och man fick vara lite barnvakt samtidigt jag kol på att det var dags att packa! Sen ner till fotbollen o träffa girlsen sen äntligen Åka!!!

Efter att vi hade reagerat på vartenda lilla misstänksamma eller mystiska ljud vi hörde i stugan o lite dunkande av musik som " fest hos Mange" satte vi oss ner o bara tog det lugnt o snackade, mätta o glada efter kvällsfikat vi slängde ihop :) Haha fet en spindel gjorde oss sällskap men sen skulle Emma mosa den så hon fick en skvätt spindelinälvor på sig, myyys :D

lillkusinen ;*

Och då var man på Ölandsbron! Saknade Empia på bild :))

Underbara Ölandet med UNDERBARA vänner!<3

Det tog sig sin lilla tid att sätta igång tvn och kanalerna hehe

Emmie som gömmer sig från bild :(

Här hade vi några som ville vara med på bild! Och en som kunde fixa tvn också! haha :D

Pannkaka, köttbullsmacka och saft - Det var våran kvällsfika det! Ack så mätt

Godis stod också i menyn, lite.. Missbildade godisbitar.. Sen får man ju tolka bilden hur man vill.. jjjah!

Efter en trevlig och mysig kväll packa vi upp, bäddade och gick o la oss. Ladda inför nästa dag :)

_______________________________________________________________________________________________________

Update, skrivet den 7 juli 2011 kl.17.54:

mer bilder kommer.. fyfan vad lat jag är! :D
haha, ska över till Lovisa nu sen till Alisa o grilla ännu mer med girlsen! Sen åker Alisa iväg :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...