16 mars - Back On Track

BOOOOOYA! Hellu allesammans! Nu är jag tillbaks! For a while...
Förklaringen är enkel - Skola. Hatar känslan att sitta med ett prov framför mig och inte
kunna ett skit och bli förbannad över att jag inte gjort något åt det! Så de senaste dagarna
har jag som sagt varit och fumlat omkring med fysikboken och en massa papper!
Okej, det hände väldigt ofta att jag abar satt och stirrade rakt ut och började dagdrömma
om sommaren.. Men sånt händer ju alltid när man pluggar! Jag är nog inte själv om det :)
öland med Lovisa 2010 - lite myggbett här och där, yay :')


Idag
__________________________________________
Nationella provet gick väl hyfsat, som vi redan visste så var det inte mycket fördjupningar
utan med allmänt och logik. Men det var ändå riktigt bra att jag lyckades skumma igenom hela
fysikboken och få lite repetition. Så nu var det gjort, gaah så skönt. Nästa vecka är dags för
den praktiska delen vilket inte är så farlig. Så jag överlever :)

Nu känns det så... ah som sagt, SKÖNT! Vilken lättnad :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...