16 mars - Gief!

Jag har nog fastnat i en sån här skosjuka. (inte kosjuka) Jag vill bara ha och ha! GAAAH.
Men det är ju en del av tjejernas hobby :D SHOE SHOPPIIIIIING! - Nehe, får fortsätta dagdrömma!

haha Scrubs (Y) Favorit!


WANT!
________________________________________________________________
funderat länge på att skaffa ett par beiga klackskor till våren, men ih, svarta funkar ju alltid!
- Vilka problem :')


MATSUMOTO
________________________________________________________________

ge mig ge mig ge mig! finns fan ingenstans längre. :(:(
( de två första är samma sko, Matsumoto 2, sen har vi Matsumoto 3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...