17 mars - Hola!

yep.. vad finns det att skriva? Ingenting.
Idag har dte varit en helt vanlig torsdag med helt vanliga lektioner. Så det är inget speciellt som hänt
som jag kan skriva om.. Tråkigt. Men.. Torsdagar = Snart helg och det är ju fett nice :D
Så imooon.. Ska jag nog tillbringa min kväll med mina tjejor (om jag nu inte skulle göra något annat)
Har blivit så fruktansvärt glömsk på sistone.. Kommer liksom inte ens ihåg vad jag har glömt. AJA!

Mobilen fungerar fortfarande inte så det är ingen idé att ringa/smsa.. wä. Så, nae jag dissar er inte ;*
Nu ska jag nog ta fram la guitarra och sen skrika halsen av mig och sen ut en sväng med sjuklingen Alisa!

Take care! heeido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...