18 mars - Fredag

ja vad mer kan man skriva än snö, snö och åter snö? haha, kusin Dennis hade iallafall tur att det är någon
snö nu när han kommer hem! :D Och inte nog med det, snart blir det kusinträff hoppas jag! weei :)))

Skolan idag var helt vanlig! Musiken va inställd as always typ, så jag, Emma, Ida och Mathilda tog oss in till
klassrummet och skrev klart lite saker till Niornas Avslutningsshow (Y) Hoppas på att det går bra nu och att
man hinner med allt. Det är ju alldeles snart :( 

Just nu, är jag jätte hungrig.... Ska rulla ni tillö köket och hitta mig något gott och helst nyttigt. haha!
Kände mig onyttig igår efter att ha ätit en hel cheeseballpåse med Alisa! men gott var det *happyface*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...