19 mars - Kusin Vitamin!

Efter filmen gick jag bort till mina kusiner för att Dennis kommit hem! :D Gud, att det va 6 månader sen, sinnessjukt! Så roligt var det verkligen att få se sin kusin igen efter så lång tid :D Sen fick vi
äppelpaj & vanlijssås, mums mums.

Alltid något gott :) Det blev också lite presentutdelning från Dennis, så vi fick välja varsitt halsband
och det va svårt.. Mycket svårt.. Alla va snygga och föll mig i smaken! Men efter lite betänketid så
gjorde jag mitt val :)

gaaaaaaaah så snygg! Tusen tack, tack och tack åter igen Dennis! :)
Me like a lot! Unikt halsband må jag säga, fashionistaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...