2 mars - Planera?

Borde nog ta tag i det här med sommarjobb nu.. Skriva CV och sånt här personligt brev!
Har bestämt mig för att "jobba röva av mig" så jag tjänar bra och kan köpa allt jag vill ha :D
hahaha oj så bra jag rimmade :V Nemen, sommarjobb ska jag definitivt söka efter och sen
får vi se vart jag hamnar :) 

Just nu är jag verkligen i behov av NY MOBIL, blir galen... Om jag inte redan blivit tillräckligt
galen på min nuvarande mobil... Och nu kommer vi till saken! Igår läste jag lite om iPhone 5
som någon gång under sommaren lanseras här i Sverige! Då får man ju hoppas på att det
inte blir några fördröjningar ;) Men nae, det är nog inte en sådan jag ska ha, för den kommer
förmodligen vara svindyr. :(
Ni flesta vet ju redan den knasiga historian om iPhone 4 så ska inte dra upp det igen! Utan glädjas
över att DEN VITA modellen äntligen har kommit ut, I SVERIGE :D:D:D:D *happyface*
Jag som letade o letade på nätet, men hittade ingen källa eller butik som nämnde att de fanns i
Sverige. Men nu hittade jag det på en svensk källa, som skriver att den vita modellen äntligen
lanserats, och i Sverige den 27 februari, alltså bara för några dar sen! Jag får hålla tummarna nuu :)

min lite för gamla Sony Ericsson C902 mwihihi!

HIGHTECH - ja vadååådaa? Jag har nedfällbar knappsats? DE NI!

gief!!!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Tips! Du måste absolut skicka ut CV:n! Ju tidigare desto bättre! Vart ska du söka har du tänkt dig? :)



Är det sant att du ska få en Iphone 4? :O

2011-03-03 @ 02:46:54
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...