21 mars - Mööms

Okej! Kom på att jag har lite att uppdatera vilket... Jag gör snart! Hinner inte just nu för att alldeles strax
kommer Emelie och Stina hem till mig så ska vi kolla på film och gotta oss :):) Mamma står inne i köket
gräddar våfflor (eftersom jag missade det igårkväll) - och hon har nog ingen aaaaning om att vi är beredda
att käka upp alla som finns där inne (A) tihi! wellwell!

Imorgon är vi lediga, gud så skönt! Får se ifall jag drar
till stan helt impulsivt. Men nae, tror inte det. Hann inte skriva klart mitt Cv till Millas Café :'( 
För min jätte gulliga pappa har hållt kvar mig vid datorn hela eftermiddagen för att han inte fattar hur allt
fungerar! haha söt :D Och sen.. ja vad skulle jag tillägga? usch.. jag börjar bli senil.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Våffeldag på fredag ju! Sedan tänkte jag fråga dig ifall du har lite tid över för lite klippning? :)

2011-03-21 @ 20:28:25
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Dennis

Är i oskarshamn just nu, men när tror du att du har tid? Kommer nog hem på onsdagen eller torsdagen, hör av dig! ;)

2011-03-22 @ 09:59:57
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...