22 mars - Studiedag

Duktiga vänner har jag allt! :') o.. och.. Jag deng?! haha, men det är bättre med Camilla Deng
än Camilla Bang aiight? :D På torsdag ska vi sjunga på ålderdomshemmet och få smörgåstårta,
muuums (det är det jag ser framemot mest) HEHE


Shalallala! Okej :) Idag har vi som sagt ledigt! Vaknade rätt tidigt endå fastän jag kan ligga och sega hur
länge sen helst. Steg upp och startade datorn direkt, mihi (A) Sen har jag fått i mig värsta feting frukosten
och ätit ännu mer våfflor. Mums! Och nu... ja.. vad kan man göra när typ alla är i vxö?

- JO Jag sätter på musiken och börja göra allt o ingenting :D nemen tror att jag ska ta fram min "pärllåda"
och fixa o trixa lite, sen drar jag nog ut på en liten runda med musik i öronen all by myself! Så sjukt
fint väder nu juuu och Millisen är glaad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...