23 mars - Down & Up

Idag hade vi sista delen på det nationella provet på fysik. Alltås den laborativa delen.. Och.. Först tyckte
jag att jag klarade det galant, men heh. Det visade sig att jag tänkte för enkelt och svarade så sjukt självklara
svar på frågorna så jag bara kan sitta och skratta åt mig själv x) haha!

Men känslan efter att ha gjort det där kemiprovet som "gick så jäävla dåligt" stämde ju inte! :D
För idga fick jag reda på mitt resultat, vilket va 1 ynka poäng från MVG! Så, jag ska nog bara vänta o se :)

Ja vad mer finns det att skriva från idag? Joo :D Nu sitter jag o väntar på att min ear cuff med svart fjäder
ska komma hem i brevlådan! YAAY

Kommentarer
Postat av: Dennis

2011-03-23 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...