27 mars - Singing Nanana

Okej! Liten update. Igår var jag i Växjö med mamma, pappa och Alle, Vet inte vad jag gjorde där egentligen
men hottade lite stuffs (ovanligt) men köpte förstås inte allt. Haha, I wish. Men tre par jeanstights från Cubus
blev det allt! :D Det var ta 3 betala för 2, och jag köpte ett par ljusa i somras, som verkligen är perfekta och
är mina favvisar så blev det ett par sådana till bara för att, HEHE! Men de har förstås tappat färgen sen jag
köpte dem så varför inte ett par till?! Och sen två andra, ett par jeansblå och ett par grå, Me Like :)


och äntligen, kom jag ihåg att köpa mitt välbehvda, saknade läppstift! :D:D:D:D
Absolut min favorit! Can't live without it! - men ändå gjorde jag det i 2 månader! lol

Utan mitt läppstift, känner jag mig.. rädd, naken... exposed.

Kommentarer
Postat av: emme

hahaha milla........oooooooh var fanns läppstiftet? :D

2011-03-29 @ 22:43:35
Postat av: Milla.D

Sv: hahaha! ÅHLÉNS ÅHLÉNS!!!

Har ju sagt der flera ggr tooos ;* Men dte är lugnt, fanns typ 6 st kvar :D

2011-03-31 @ 14:55:39
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...