28 mars - Monday


John Mayer.

- say what you need to say

____________________________________________________________________

Helgen gick snabbt! Ingen Nylund, men överlever :D haha
Idag på morgonen var det kallt och grått ute. Snö och slask, blött.
Men framåt dagen kom den underbara solen fram oc vipps efter knappt
en timma så var allt borta! Åh skööna sol :') helt underbart! Man blir så
glad när solen väl är framme! Och jag blev ännu gladare när jag kom hem
och hittade ett litet kuvert till mig - Min ear cuff har kommit! yay :D
Bilder kommer nog lite senare, men just nu ska jag fixa en massa stuffs
so hold on! Bye for now :)
Helgen gick snabbt! Ingen Nylund, men överlever :D haha

Idag på morgonen var det kallt och grått ute. Snö och slask, blött.
Men framåt dagen kom den underbara solen fram oc vipps efter knappt
en timma så var allt borta! Åh skööna sol :') helt underbart! Man blir så
glad när solen väl är framme! Och jag blev ännu gladare när jag kom hem
och hittade ett litet kuvert till mig - Min ear cuff har kommit! yay :D
Bilder kommer nog lite senare, men just nu ska jag fixa en massa stuffs
so hold on! Bye for now :)

Kommentarer
Postat av: josephine

har en dagens blogg vill du va med?? klicka här! http://twinblogg.blogg.se/2011/march/yeey-b-.html



kramis!

2011-03-28 @ 20:27:10
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...