3 mars - Sadface

hrm... Är fortfarande putt över det här med skorna. Haha gud.
Aja, idag... Idag har jag inte gjort så mycket. har segat framför datorn sen jag kom hem och jag
satt och väntade o väntade tills det var dags att buda dom där jäävla skorna. Men det gick ju som det gick!
Sen innan det fastnade jag lite framför youtube och kollade sminkvideos - Det får faktiskt tiden att gå
riktigt snabbt! Kul är det också :D 

Sen för att försöka komma på andra tankar än SKOR så har jag suttit och spelat gitarr och "sjungt".. 
snarare skrikit :) Mwihi... Girls... And Shoooee shopping

Ska nog ta och fixa någon design på blogen om allt går som jag vill! :) har ju lyckats få bort länken
på mitt Bloggnamn som fanns uppe vid headern iallafall, äntligen!
Rix FM 2010 - Musik, Vännerna och Sooommar <3

Ge mig sommar, då blir jag glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...