31 mars - Plugg

Idag ska jag fortsätta med pluggandet på idrottprovet vi har på fredag.. Allvarligt det är typ 5 "avsnitt"
och det ska inte vara så svårt. Så vad ska man läsa på egentligen? Äh, sova lät bra för mig igår iallafall...
Så nu har jag lite att ta igen... Efter jag bloggat haha :) 

Efter jag hade sovit några timmar igår så satte jag mig ner med boken och renskrev alla mina anteckningar
som va väldigt "välskrivna" *host* Och efter det blev jag trött igen. Stackars flicka :') Så tog fram gitarren
as always. Och gud.. Glömde nästan mammas födelsedag, shame on me.
Men som tur är så har ju man en kinesisk födelsedag också! Så här blir det dubbelfirande :D nemen på
lördag ska vi fira mamma, och jag ser framemot maten galet mycket :D

Kommentarer
Postat av: Dennis

Usch, tyckte alltid att Idrottsproven var så himla tråkiga, vet inte om det beror på lärarna eller själva den teoretiska undervisningen....

2011-03-31 @ 15:51:19
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...