4 mars - Fredag

Fredag gör mig glad, men veckorna går så snabbt - vilket både jag mig SUPERGLAD. Men ändå... wäh :)
Idag hade vi syslöjd, JIPPIE :D Seriously! Tycker det är så kul nu eftersom jag faktiskt hållwe på med
något seriöst iallafall! Håller på med en skjorta som egentligen skulle vara khakigrön, men fanns inget
tyg i den färgen så blev en vit! :) Än sålänge går det fram sakta men säkert! Hoppas att det blir bra :D

Lovisa kom till mig sen så spelade vi lite Gold Miner, HEHEHE, SLOG REKORD :D Sen kom Tildisen och så
bakade vi "kladdkaka" - Dennis, mobbas inte. Men den här gånger glömde vi nog bara bort tiden sådär!
Men god var den :D en gigantiskt muffins typ!  
Sen när vi va mätta och glada stack vi ut en kort sväng till Konsum så köpte dom godis, sen hem till mig
och bara chilla och ha det gööd, gah skratt hit o dit!
Sen somnade dom och Albin fick hålla mig vaken på msn! :D haahha jaadu.. hahahhaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jag är inte det minsta orolig när det gäller dig och kladdkakor :P Snart får du göra en till mig och då är den perfekt eller hur? ;)

2011-03-05 @ 10:16:38
Postat av: Dennis

Hahaha, jag är inte det minsta orolig när det gäller dig och kladdkakor :P Snart får du göra en till mig och då är den perfekt eller hur? ;)

2011-03-05 @ 10:17:08
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...