6 mars - Plugg

Idag är det söndag och jag har verkligen fått sova ut. gaaah :3

Men sen kommer kemiboken och attackerar mig! MAMMA! Okej.. Det var inte sant.
Men måste iallafall ta och plugga inför kemiprovet på onsdag och ni ser ju vart jag hamnar :)
- Jo, framför datorn as always! Men får nog ta o läsa igenom lite anteckningar och åtminstone
försöka med detta! Har inte pluggat på något prov på as länge känns det som, så det känns
fruktansvärt ovant.. Man läser man bara läser.. Man får liksom inte in någonting! Sicket problem.
Well well, wish me goodluck with the studies. BYE!


inte min bild

Kommentarer
Postat av: Dennis

hmmm, jag ser en viss korrelation mellan dina stuider och bloggandet, haha!



Det jag menar är:

Milla + Plugga = blogg uppdatering = sant ^^



2011-03-07 @ 01:18:45
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...