11 maj - Matteprov, Nationella

Nationella idga på morgonen gjorde mig sjuuukt nervös. Och HELT hjärndöd.
vilket inte är så jävla bra ifall man ska ha matteprov. Fan. Somnade på heeelt fel sida, vaknade på samma, dåliga
humör och matteprovet gjorde det inte bättre.
Haha, kände redan på andra uppgiften, "I'm fucked..."
Men försökte behålla lugnet och jobbade vidare och lämnade in det med en uppgift ogjord för jag kunde verkligen inte. Detta var.. (okej, ja jag vet att jag skrivit det några gånger i andra ämnen) men detta var verkligen det säämsta provet jag någonsin skrivit på matten x)

Sa det till vännerna med att jag minns när jag failade i åttan, så tröstade Joso mig med att säga att jag kunde visa att jag kunde bättre på nationella istället. Och hur gick det idag då?!
- Huvudsaken är iallafall att jag inte sänker mig.. wä.

Men såhär känner jag mig nu..........

I just let this awesome dude speak.
- Yep. Lättnad och friiiiiihet. Detta tycker jag att vi ska fira med ett hurra! *knäckebröd* OCH ETT KILO MJÖÖÖÖL!

OCH JAG SKA BAKA, BAKA BAKA KAKA IDAG IDAG IDAG! RABAAAAAAAARBERNA VÄXER OCH JAG SKA GÖRA PAJJJ IDAG IDAG IDAG, MJÖÖÖÖÖL.
Okej.. det ballar ur.

WELL! Lättande som tusan, så nu är det 2 veckor tills de 2-3 sista proven sen slutar vi :D:D:DDD
Ska ut i solen snart tror jag med. :)))))))))))))))))))))

 


Kommentarer
Postat av: Dennis

mmmmmmmmmmmmmm.............paj

2011-05-11 @ 18:05:35
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Milla.D

Sv: Mhmmm, paj<3

2011-05-11 @ 20:13:29
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...