12 maj - I'm Lovin' It

Känslan att komma hem från skolan och veta att man inte har något förbannat plugg är så skön.
Att veta att man kan sitta och sega framför datorn med musiken på i hög volym,
hur länge man vill, utan att ha en
massa annat att tänka på är så skön.

_________________________________________________________________________________________________________


Nu har jag precis varit i affären och handlar ketchup & mjölk. Ska steka burgare snart så och ketchupen var slut. Det går liksom inte att äta hamburgare och en massa mer utan det, det är ett STORT måste, and you all know me! ;D
Och sen mjölken är till vaniljsås som jag ska vispa sen till rabarberpajen jag tänkt att göra :D Jag älskar att äta. Och jag kan säga det tusen gånger om, gah :))

Btw, har fört in alla bilderna från min lilla fotostund ute i trädgårn' och har hunnit redigera de flesta sådär finfint :D
Så dom kommer att komma upp om nån timma eller så! Bye for now :D My burger is waiting


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...